Demin vauvvat ovat syntyneet! 6 urosta ja 3 narttua. Toivottavasti Hanna saa sieltä sitten pennun, nyt peukkoja pystyyn vaan! :)

Yksi päivä minulle tuli ihan lenkkifiilis, lainasin meidän naapurin koira ja lähdin Nalahn ja Bellan kanssa lenkille. Juoksin ja juoksin mutta ei väsyttänyt! Oli tosi kuuma päivä ja Bella alkoi jäädä perään. Onneksi äiti tuli vastaan ja oli lähdössä mommon luo. Hän sitten otti Bellan mukaan joka oli tyytyväinen. Nalah ja minä jatkoimme ja lenkistä tuli noin 8 km. Juoksin ehkä noin 6 km ja olin todella tyytyväinen. Nalah on hyvä kun lähtee juoksemaan, pitää vauhdin ylle ja jotenkin jaksaa paremmin koiran kanssa! (;

Eilen sitten oli raviradan siivous päivä. Kello 18.00 lähdettiin sinne siivoamaan. Bella tuli mukaan ja sai kulkea vapaana kun kerran on tottunut olemaan heppojen kanssa. Tyttö oli kiltisti ja päätin samalla harjoitella vähän paikalla makuuta. Tyttö piti odottaa kun siivosin, ei koko ajan mutta pieniä pätkiä. Välillä tytön peffa nousi maasta kun en koko ajan kattonut sitä. Luuli varmaan että olin unohtanut sen sinne. Sitten välillä taas tyttö odotti kauniisti ja sai luvan nousta! :) Yhtäkkiä pikku pallero ploppasi esille. 8 viikkonen harmaanorjanhirvikoira pentu sehän oli, ja aivan syötävän suloinen. (; Bella oli vähän ihmeissään että mikä toi on, sitten ei enää välittänyt. Kerran kyllä vähän näytti hampaita kun pentu oli liian villi Bellan mielestä. ;D Sitten omistaja ilmestyi ja otti pennun mukaan tallille, ei kauan kestänyt kun pallero oli taas kiusaamassa Bellaa. ;) Sitten vauvva lähti kotiin ja Bella sai rauhan. Nyt neiti itse innostui leikkimään kun kaveri oli lähtenyt. Löysi agipupun mun treeniliivistä ja oli salassa käynyt ottamassa sitä. Huomasin että neiti oli kadoksissa ja menin ettimään, siinähän se puuhasteli pupun kanssa. Otin lelun pois koska se on vaan agilelu. Neiti istui sen jälkeen ja haukkui että haluisi pupun mun taskusta. Oli kyllä aika söpön näköinen kun oikein yritti saada pupu taskusta, mutta ei millään onnistunut. ;D Oli oikein kiva siivous päivä ja seura sai rahaa. Saimme limua ja sen jälkeen menin Pamelan kyydillä kentälle treenaamaan agilityä.
Tyttö oli niin ihana tänään! Oli huippu hyvä rata meille ja saatiin vauhti ylös. Pupu kiinnosti vielä ja leikittiin kunnolla että neiti innostuisi. Tyttö meni niin varmasti ja ihanasti että oioi! :) Rengas oli kun vanha tuttu eikä ollut mitään ongelmaa, ei kertaakaan mennyt väärin. Puomin kontaktit treenattiin kunnolla ja silleen että neiti meni makaamaan lopussa. Hyvin sekin meni! ;) Putki oli niin ihana tänään ja mentiin joka kerta sinne ilma ongelmaa. Puomille neiti laittoi aina spurtti päälle ja mentiin oikein lujaa. (; Kuusi kertaa juostiin, eli kolme rataa kaksi kertaa. Kaikki olivat nollia ja vielä hyvällä vauhdilla! :) Hyvät radat meille, tyytyväisenä lähdettiin kotiin! :))

Olen eläinlääkärissä työharjoittelulla kolme päivää ja puhuttiin että pitäisi mennä poistamaan hammaskiveä Bellalta. Ikävä kyllä olen huomannut että neidillä on pikkasen alkanut tulla sitä. :( Saa syyttää itseään kun ei harjaa riittävästi usein tytön hampaat. Luitakin pitäisi useammin kans antaa, haluaa vaan aina unohtua kun tyttö saa vaan syödä oikeita luita keitettynä. Ei pysty antamaan kaupasta ostettuja luita. Eläinlääkäri kans sanoi että pitää antaa lisää vitamiinejä Bellalle. Tyttöhän vaan syöö kotiruokaa joka äiti tai minä teen. Äiti kävi sitten apteekista hakemaan ison purkin vitamiinejä ja sitten ollaan ennenkin annettu toisia vitamiinejä. Nyt pitäisi ainakin olla vitamiinit kunnossa! ;) Paha toi tytön allergia, pitää aina olla niin varovainen. ):
Tänään menen vielä vetämääm arkitottiksen ja Bella saa tulla mukaan mallikoirana taas. :) Täänään harjoitellaan koiratanssiliikkeitä ja vähän agilityä. Tyttö saa sitten näyttää miten sen tekee! (; Muuten tyttö on oppinut uuden liikkeen. Osaa nyt pyöriä ympäri mun molemmilla sivulla samalla kun kävelen eteenpäin tai taaksepäin! ;)

Kommentit