Torstaina Bella oli sitten muka reenaamassa agilityä, mutta neiti oli kyllä aika väsynyt tokon jälkeen. Eli vauhti oli vähän hukassa taas, mutta mutta. :)

Tänään taas olimme tesjoella ja pidimme Bean ja Pamelan kanssa agilitynäytöksen. Tesjoen teatteriyhdistys oli järjestänyt pikku juhlan ja siellä oli paljon lapsia, makkaran haju oli todella vahva, ilmapallot pamahtelivat KOKO ajan, ponit kävelivät agiradan ohi, joku bändi soittivat muusiikkia ja muut ihmiset pitivät myöskin meteliä. Joten todellakin piti olla hermot kurissa että näytöksestä olisi tullut mitään. No hyvin kuitenkin meni ja ensimmäinen rata Bella veti tyylikkäästi, muutkin menivät ihan ok, mutta alkoi väsyttää ja oli hirveän kuuma koko ajan. Pari tuntia siellä olimme ja kun tultiin kotiin meidän hauvva oli ihan poikki! :) Kiva kokemus oli, eiku uudestaan vaan! ;D

Ja huomenna on sitten möllit Kotkassa taas! :)