.. niin ei paljon muuta pysty kertoo. Kylmää, kylmää ja taas kylmää. Ei se kylmyys mua haita, mut kun noi treenit peruntuu kerta toisena jälkeen niin pikku hiljaa alkaa ottaa päähän. Ensin jäi haminatreenit pois kun Muro aivasteli, sitten oli liian kylmä ja sama juttu tänään. Sunnuntaina jäi maneesti treenit pois. Eilen meidän piti Bean kaa mennä tokoilemaan Ticon ja Rillan kanssa, mutta yllätys yllätys oli aivan liian kylmä. Olin myös suunnitellut että lähden huomenna Ticon kanssa tokoilemaan, mutta saa nyt nähdä miten sekin onnistuu.. 
Mutta ei saa inistä liikaa nyt kun kerrankin on kunnon talvi! ;) Lenkille on ainakin kiva lähteä, ja koirat viihtyvät lumessa, jos ei vaan on aivan liian kylmä. :D Lenkkeily on kyllä ollut meidän harrastus nää viimeset viikot. Muron, Bellan ja Pökön kanssa kävin viime viikolla metsässä joka päivä, ja vaikka oli miinus 20 astetta niin koirat pärjäsivät ulkona tunnin ihan mainiosti. Koko ajan olivat liikeessä ja riehuivat jotain niin ei se pakkanen niin paha ollut. :) Tassuja ei nosteltu kertaakaa, enemmän oli noi mun punaset posket jotka sanoivat et nyt kotiin kaverit. ;) Tää viikko olen sit taas hoitanut Peppiä, Hania ja Barria, maanantaina ja torstaina. Frida oli mukana Isakin kanssa ja totta kai Bellakin pääsi mukaan. Jäällä sitten lenkitimme koirat, ja oli hauska nähdä kun viisi ihan erinäköisiä koiria riehuivat jäällä. :) Bellankaa olen paljon viihtynt jäällä, niin helppoa kun poistuu pihalta niin heti pystyy päästä vapaaksi. Tänään kuitenkin tuuli oli niin kova ja kylmä ettei neiti suostunut tulla jäälle. Pihalla sitten treenasimme agia, ja takaleikkaukset olivat taas teemana. Hienosti meni ja innokas harrastus kaveri mulla oli ainakin. ;)